Balansträning på pall

Vällingby Brukshundklubb

27 feb 202427 feb 2024

Vällingby BrukshundklubbVällingby Brukshundklubb

Som medlem i Vällingby BK är du en del av Sveriges, Stockholms och Västerorts aktiva hundliv! Lokalklubben fungerar som hemmet för din hundträning, där du hittar både en plats för träning och kompisar att träna med.

Vår gemensamma klubb

Vår lokala klubb i Vällingby bygger helt på att alla vi medlemmar hjälps åt att driva klubben framåt. De behövs medlemmar som är instruktörer och tävlingsledare men även de som till exempel klipper gräsmattan och städar i klubbstugan. Alla behövs för att vi ska fortsätta att ha en öppen, trevlig, fungerande och välskött brukshundsklubb tillsammans. Utan dig, ingen klubb!

Förmåner som medlem i VBK

• Nyttja klubbens marker för träning
  • Gå kurser
  • Delta på VBK:s andra aktiviter så som träningstillfällen
  • SBK:s tidning Brukshunden, 6 nr/år
  • SBK:s övriga förmåner

I medlemskapet ingår också en olycksfallsförsäkring om du deltar i en organiserad verksamhet.

Dessutom får du umgås med en massa hundintresserade människor!

Samarbete

Vällingby Brukshundklubb har ett samarbete med Mammut Zoo i Viksjö. Där får alla medlemmar 5 procents rabatt på alla köp mot uppvisande av medlemsskap.

Bli medlem hos oss

Årsavgifter 2023

Sheltie agilityhund

• Ordinarie medlem 610 kr (lokal + förbundsavgift)
  • Ordinarie medlem som redan är medlem i annan SBK lokal- eller rasklubb 210 kr (endast lokal avgift)
  • Familjemedlem 110 kr
  • Hundungdom SHU (6–25 år) 320 kr. Läs mer om SHU här

Klubbkläder

Nu kan du enkelt beställa produkter med klubbens logga. Kläderna är blå och klubbens logga trycks med vitt.

Du väljer själv hur du vill placera loggan och om du vill lägga till namntryck/brodyr. Loggans storlek är beroende på storlek på produkt men som standard är en rygglogga ca 17 cm hög och en bröstlogga ca 8 cm hög.

Titta på utbudet och beställ dina klubbkläder här.

Ordinarie leveranstider är 10–15 arbetsdagar och produkter levereras till din DHL-servicepoint.

Vid frågor mejla till info[a]prima4you.se